שינויים חריפים בתחומי הדפוס והאלומיניום- האינטרנט מוריד מחירים / מרטין בוקסדורף

שינויים חריפים בתחומי הדפוס והאלומיניום:

אחד הדברים המיוחדים ביותר שקרו בעשור האחרון זה העובדה שהעולם עבר מפרסום על גבי נייר לפרסום על גבי האינטרנט. איך זה השפיע על הדברים? בצורה קיצונית לחלוטין. האם אתם רוצים לדעת מה היו השינויים הללו? אז הנה ההסבר המלא והמפורט על הדברים. כמו שכבר ציינתי העולם עובר לרשת. האם זה טוב או לא טוב? נורא תלוי למי? לחלק זה מעולה ולחלק אחר זה הרבה פחות מעולה. היום אני רוצה להתמקד הרבה יותר בעסקים הקטנים. כאשר אני מדבר על קטנים, הכוונה היא לעסקים שמעסיקים פחות מחמישים עובדים. האם זה טוב להם?

בתי דפוס- פליירים, מגנטים, כרטיסי ביקור

אני רוצה להתחיל דווקא מנקודה שהיא פחות צפויה בדיון כגון זה, תרשו לי להגיד ששוק הפליירים או כרטיסי הביקור או תחום הדפוס בכלל, לא השתנה כמעט בכלום. אנשים עדיין צורכים את המוצרים הללו, באותן  כמויות כמו תמיד, רק נתח הרווחים של העוסקים בתחום, הולך ויורד משמעותית.

ההבדל הוא כזה, לפני עשר שנים, כדי להיכנס לתחום הפליירים או הדפוס האחר, כמו מגנטים ודברים דומים, היה צריך לפרסם בעיתונים, מקומונים, שלטי חוצות, מה שאני קורא: פרסום יקר. הדבר הוביל לכך שבשוק של ייצור מגנטים למשל, היה מעט מאוד אנשים המוכרים סחורה ובדיוק בגלל זה, נתח המחירים במכירה של מגנטים או פליירים היה מספיק גבוה כדי שיהיה רווח בתחום. עד עכשיו, הכול ברור.

הבעיה מתחילה ברגע שהפרסום נכנס לאינטרנט ולכאורה נהיה זול יותר. ההשלכות של הדבר הזה הן שנהיה הרבה יותר מתחרים  אך המחירים ירדו בגלל התחרות הגוברת והעולה למעלה בהתמדה. הבנתם את הנקודה? המחירים יורדים ואיכות העבודה הולכת ונהיית יותר נמוכה. איכות ההדפסה היא הרי קבועה בעצם, אין משמעות במחיר העבודה כולה, ההבדל היחידי הוא ברווחים של מי שמוכר את העבודה, בדיוק בגלל זה האיכות נהייתה פחות טובה והשירות נהיה פחות טוב. הוא נהיה בהכרח פחות טוב כי נותן השירות מרוויח פחות כסף ולכן נותן שירות פחות טוב. מגנטים זה עדיין אותם מגנטים בדיוק, רק מסביב הוא שנהיה פחות טוב.

הדברים האלו מתרחשים בהרבה מאוד תחומים נוספים ולא רק מגנטים, פליירים או כל דבר אחר. המוצר הוא אותו מוצר בדיוק, אך השירות נהיה הרבה פחות טוב, זמני הטיפול נהיו יותר ארוכים וכל מה שכרוך בכך.

האם המצב הזה משרת אותנו? ממש לא, הוא לכאורה מביא לנו מחירים יותר טובים אבל בפועל הוא נותן לנו עבודה פחות איכותית. האם זה קורה בעוד תחומים חוץ מזה? כמובן.

תחום נוסף שסובל מאוד בדברים האלו בדיוק זה אלומיניום, הבעיה עם אלומיניום זה שחומר הגלם נורא יקר, רק נשאר להרוויח על העבודה עצמה. מה זה אומר שככל שהתחרות עולה, הרווח הנקי שנשאר לבעל העסק הוא קטן יותר, במצב כזה כל מתחרה נוסף שנכנס לעבודות אלומיניום, למעשה נוגס נשיכה רצינית בבשר החי של הרווחים בתחום הזה עצמו. אז זה בדיוק מה שקורה כאן: עוד אנשים נכנסים בגלל האינטרנט אך הם למעשה שומטים את הקרקע מתחת לרגלי עצמם והמתחרים שלהם. האם זה נראה לכם נכון? כמובן שלא, זה רק גורם לנו לקבל עבודה פחות טובה. זה לא טוב בדפוס או בפליירים או באלומיניום או בכל דבר אחר.  

מרטין בוקסדורף
חברת smallmoneyseo עוסקת בקידום אתרים בגוגל.
עסקים - שיווק ופרסום
תאריך: 8/7/2011
 


מאמרים נוספים בתחום עסקים - שיווק ופרסום

שילוט במודיעין / לילך כהן
ם עסק חדש, אתם צריכים שילוט שיאמר לעוברים ושבים שהעסק שלכם נמצא במקום. זהו אמצעי הפרסום הזמין ביותר, אם הוא מבוצע נכון. אז איך בוחרים שילוט במודיעין מהם סוגי השלטים הקיימים? כל התשובות במאמר שלפניכם.
כרטיסי ביקור- לא רק לעסקים / מרטין בוקסדורף
נכון, כולנו מכירים את כרטיסי הביקור כעניין עסקי נטו, אך ידעתם שבמדינות אחרות כאשר פוגשים בחורה בבר, נותנים לה כרטיס ביקור?
דפוס חשוב: הזמנות לאירוע / אביב יועצים
בדרך כלל אנו באים במגע עם בית דפוס כחלק מההכנות של אירוע מרגש בחיינו: חתונה, ברית או בריתה, בת מצווה או בר מצווה. באירוע זה אנו רוצים לשלוח הזמנות אישיות ומיוחדות.
דפוס מול אינטרנט / אביב יועצים
עם התפתחות האינטרנט החלו להישמע חששות באשר לעתידם של מוצרי דפוס: הפרסום בדפוס, דפוס העיתונים והספרים, עתיד בית דפוס ועוד. במאמר זה ננסה לבחון האם החששות מוצדקות.
דפוס ומוצריו שכל עצמאי צריך / אביב יועצים
עכשיו אחרי שהקמת את העסק, נרשמת כחוק ושיווקת את עצמך, הלקוחות מתחילים לזרום וכדאי שתפנה לבית דפוס ותדפיס כמה מוצרי דפוס משרדיים.
דפוס: החשיבות של מוצרי דפוס לעסק שלך / אביב יועצים
עולם העסקים נאלץ בשנים האחרונות להתמודד עם המדיה הדיגיטאלית. אך מחוץ לרשת האינטרנטית עדיין ממשיכים העסקים להתבצע בצורה דומה מאד לשיטה הישנה ועדיין יש חשיבות לדברי דפוס הנושאים את שם העסק.
דפוס: הפצת פליירים בדפוס- האם זה עובד? / אביב יועצים
אנשים אולי מקטרים כשדוחפים לידיהם דברי דפוס, אבל האמת היא שאחוז מאד גבוה מהם בוחנים את הפלייר ואת דבר הדפוס, מתוודעים לשם העסק ובודקים האם הפלייר רלוונטי עבורם.
מוצרי קד"מ ככלי למיתוג ולהעצמת המותג בקרב הלקוחות / טקסס מוצרי פרסום ומתנות עם לוגו
מוצרי קידום מכירות ממותגים במותג ופרסום שלכם , הם כלי שיווקי רב עוצמה לחיזוק המותג שלכם ולהעצמת המיצוב העסקי בקרב לקוחתכם במאמר זה נסקור על היתרונות ועל הדרכים להפקת המוצר קד"מ הטוב ביותר
שינויים חריפים בתחומי הדפוס והאלומיניום- האינטרנט מוריד מחירים / מרטין בוקסדורף
הפרסום באינטרנט הוריד את רמות המחירים בכל התחומים הקיימים אצל בעלי מקצוע ובעלי עסקים בכלל. איך נתח הרווחים יורד בגלל האינטרנט
דפוס: מבט מבפנים / אביב יועצים
יש הרבה מעצבי דפוס שעובדים כפרילנסרים בנוסף לעבודתם כשכירים, והם חוו על בשרם מגוון של לקוחות. מעצבים בדרך כלל רואים את עצמם כאומנים, ולכן הם לא יסכימו לכל בקשה של לקוח.