קידום אתרים במנועי חיפוש – מילים במילים / לילך כהן

קידום אתרים במנועי חיפוש – מילים במילים

אני רוצה לומר כמה מילים על קידום אתרים במנועי חיפוש ומילים.

 למעשה, אני רוצה לדבר על קטגוריה מיוחדת של מילים, מילים שאולי אתם אינכם חושבים שהן חשובות, אפילו חיוניות, להצלחת העסק המקוון שלכם בשיווק באינטרנט ככלי .

עד לפני זמן לא רב נהגנו לומר, "תִּבנה את האתר והם כבר יגיעו אליו".

כיום, כשיש בערך שני מיליארד אתרי אינטרנט ומספרם הולך ועולה בקצב מסחרר, יהיה מדויק יותר לומר: "אם הם יצליחו למצוא את האתר, אולי הם יכנסו אליו לרגע".

קידום אתרים במנועי חיפוש ( קידום אתרים -  SEO) עוסק בדיוק בזה.

 בהפיכת האתר שלכם לגלוי וקל לאיתור, בהעלאת הסבירות שברגע שיימצא על ידי הגולשים הם ייכנסו אליו ויישארו בו למשך הזמן הנדרש לביצוע הפעולות הרצויות לכם מכרית מוצר או שירות שאתם רוצים לחשוף, נדון כאן בחלק מהשיטות באמצעותן ניתן להגיע ליעדים אלה בשימוש בקידום אתרים במנועי חיפוש במספר טכניקות.

אני יכול לדבר על יחסי המרה או על שיעורי הדחייה של דפים, על העלות לפי מבקר, על היחס בין מבקרים חדשים לחוזרים, על מספר הצפיות הממוצע לדף, על ערך הזמנה ממוצע, או על המושג החביב עלי לאחרונה "דביקות" הדפים, או על מספר אינדיקאטורים חשובים נוספים לביצועיות (KPI), כולם הם המילה האחרונה בענף כרגע כולל מכונית חשמלית.

אבל כל מה שאומר כאן על KPI הוא, שאלה הם רק מדדים להתקדמות קמפיין הקידום שלכם, הם יספקו לכם כמות כזאת של מספרים שכל מתמטיקאי ישמח לקבל והם נותנים לכם מידע בסיסי שימושי אם עשיתם את שיעורי הבית שלכם, אם העיצוב והתכנון שלכם אופטימאליים, כולל קידום אתרים במנועי החיפוש ואם השתמשתם במילים הנכונות כבר מהשלב הראשון.

מילים אומרות דברים שונים לאנשים שונים
אתם יכולים להגיד (
pō tāt' ō) ואני אומר (pă tŏt' ō).... וההוא שעומד שם בפינה יאמר (spŭd).
לכולנו, מסיבות שקשורות לחינוך, תרבות, גיאוגרפיה (ואולי גם מסיבות תורשתיות/חברתיות) יש דרך ייחודית משלנו להתייחס לדברים. {האג'נדה הפסיכולוגית שלי}

 יש לנו עגה מיוחדת שקשורה לתחום העיסוק שלנו, למוסדות החברתיים אליהם אנו משתייכים ולמוסדות הלימוד בהם למדנו, ורובנו משתמשים בה כתווית מזהה ואולי אף כתווית המסמלת איזו שהיא עליונות או סוג של בידול.
אבל כל מי שאי פעם ניסה לקבל תשובות לשאלות פשוטות ממישהו שאינו רוצה או אינו יכול לדבר בשום שפה אחרת פרט לעגה הפרטית שלו, יודע שמדובר

בעניין בעייתי ביותר {ראה מגדל בבל }

מה שאני מנסה לומר הוא, שלא חשוב כמה העגה הפרטית שלכם נפלאה, ההוא שם בפינה לא יוכל למצוא אותה במנועי החיפוש ולכן לא יוכל לדעת עליה כלום אם לא תתחילו להשתמש, לפחות בחלק מהזמן במילים מובנות לכולם מהות קידום אתרים ושימוש במילות מפתח.

המילים שתוכלנה להוביל אנשים אל האתר שלכם ולהחזיק אותם שם זמן שיספיק להם לביצוע הפעולה הרצויה לכם (להירשם, להצטרף, לקנות וכדומה), הן אותן מילים שעליכם למצוא ולהשתמש בהן.

 הדבר החשוב ביותר שעליכם לזכור הוא, שממש כמו שאתם לא חיפשתם אחר כל אותם KPI שהזכרתי קודם, כך גם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא בהכרח מחפשים אחר המוצרים או השירותים שלכם על פי אותם שמות ומילים שאתם משתמשים בהם לתיאורם.

הדבר הראשון שאני אומר ללקוחות חדשים שמבקשים לשפר את מיקומם ברשת הוא להתחיל לשוחח עם לקוחותיהם ולגלות כיצד הם קוראים לשירותים ו/או למוצרים שהם מציעים.

אחרי שהם עוברים את שלב המבטים המוזרים והרמת הגבות, הם מבינים שהלקוחות שלהם משתמשים במילים שונות לחלוטין לתיאור העסק או המוצר שהם מציעים.

אופטימיזציה של מילות החיפוש כהכרח לקידום אתרים במנועי חיפוש ושיווק אתר האינטרנט שלכם בגוגל , ללב ליבו של העניין -  באילו מילים ישתמשו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם על מנת למצוא את המוצר/שירות אותו אתם משווקים?

בעולם המקושר של האינטרנט, העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת לכם, אל תניחו הנחות, אין שום סיבה לנחש – כל דבר באינטרנט הוא מדיד ונספר......

כל מה שאינכם יודעים בוודאות (ואני תמיד מנסה לחשוב על עצמי כאילו איני יודע דבר) ניתן לבדוק ולהוכיח, בדרך כזו או אחרת במיוחד בקידום אתרים.


אחת הדרכים לבדוק באילו מילים משתמשים אנשים לתיאור דבר כזה או אחר, היא להשתמש באחד מכלי העזר היעילים להצעות למונחי חיפוש שאנו מציעים בגוגל עצמו בדף החיפוש וללמוד איך גוגל מציע לנו מילות מפתח שונות  - ביקוש והיצע בקידום אתרים.

טיפ – מה שגוגל מציע לנו בעת שאנו רושמים מילת חיפוש – הוא מציע גם ללקוחותינו.

. כאן תוכלו להקליד מילים ומשפטים שבהם אתם רוצים להשתמש כמילות מפתח לאתר שלכם ולראות מציע גוגל  ניתן במהירות לראות את ההבדל בין המילים שאנו חושבים שאנשים משתמשים בהן על מנת להגיע אל השירותים שלנו לבין המילים שהם משתמשים בהן בפועל לקוחותינו הפוטנציאליים:

 בשפה המקצועית בשפת קידום אתרים "סקר מילות מפתח".

למשל:
כשבודקים את משפט המפתח פיתוח אתרים, משפט נפוץ בשימוש בין העוסקים בתחום ומשפט בו אני משתמש לעיתים קרובות כשאני מתאר את מה שאני עושה התוצאות יכולות לעבור את ה – 1000000 בזמן נתון.


זה לא מספר רע כל כך, אולם מאחר וכל הרעיון הוא להגיע למונח הטוב ביותר, החלטנו לנסות עוד מספר משפטים חלופיים. כשבדקנו את המשפט עיצוב רשתי, מספר החיפושים הממוצע 18000 .
נו, ואתם יכולים לנחש באיזה משפט בחרנו?

ולפיכך  פיתוח אתרים הוא הרבה יותר ידידותי למנועי החיפוש בהליך קידום אתרים ובבחירת מילות המפתח שלכם.

מילת אזהרה:
ישנם אלה המאמינים שאם ישתמשו בטקטיקות הגונות פחות, יוכלו להשפיע יותר על הדירוג שלהם בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.

 מאחר ונתקלתי בתיאוריה הזו יותר מפעם אחת במהלך הקריירה שלי, הרשו לי לומר שהשימוש בטקטיקות כאלה יכול להביא לתוצאות טובות לטווח הקצר, אולם מהר מאד מנועי החיפוש יחשפו אתכם, יחסמו את הכתובת שלכם, וכל מה שהשקעתם באתר שלכם ירד לטמיון ובמקרים גרועים תאלצו להחליף את כתובת האתר שלכם.
חשבו היטב על דרכי האופטימיזציה וקידום האתר שלכם במנועי חיפוש .

לכל מנועי החיפוש הגדולות כמו גוגל, יאהו, או MSN, יש בניינים מלאים באנשי מקצוע מבריקים שנשארים ערים כל הלילה ובודקים מה הן השיטות הטובות ביותר לגבור על כל מי שמנסה לרמות, זה נכון מה שאמרו לכם בילדותכם, כנות ויושר הם תמיד הדרך הטובה ביותר  וח.. תמיד צף.

 חשוב שתזכרו זאת כשאתם מחפשים לעצמכם חברת קידום אתרים מקצועית לשיווק האתר שלכם במנועי חיפוש.

אלו רק מילים...
אצלנו בחברת תכלס אנו חותרים כבר מתחילתו של כל פרויקט לקידום אתרים הן עבור המשתמשים האנושיים והן עבור הרובוטים.

 אתר שיופיע בעמוד הראשון של התוצאות, עבור מילות המפתח שבחר הלקוח, ימשוך אליו מבקרים וישמור אותם באתר למשך הזמן הנחוץ לביצוע הפעולות שאתם  הלקוח שלנו מעוניינים שיבצעו באתר שלכם.

 והחשוב ביותר, אתר בו נוכל אנו להתגאות בכך שבנינו אותו באמצעים ישרים ויעילים של קידום אתרים אורגאני במנועי החיפוש וקידמנו אותו בגוגל

.
אתר בעל גישה הוליסטית לאסטרטגיה העסקית, כתוב בצורה מקצועית, עם שיווק אינטרנטי, פיתוח ותכנון, שכולם מבוצעים על פי תכנית כוללת ועל מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. רק כך נוכל להוביל אתכם ואת העסק אותו אתם מנהלים למקום בולט ולהבטיח לכם את הלקוחות הממוקדים שאתם רוצים וצריכים לצורך הצמיחה העסקית של העסק שלכם באינטרנט.

ישנן שלוש עובדות מוכחות לגבי קידום אתרים במנועי חיפוש באינטרנט:


 - קידום אתרים היא שיטת השיווק האינטרנטית היעילה ביותר ביחס לעלותה.


 - קידום אתרים במנועי חיפוש מספקת לכם בדרך כלל תמורה מהירה לכספכם, לעיתים  

   קרובות ניתן להגיע לתוצאות כבר בתוך 30 ימים.


 - תהליך קידום אתרים
-  ממשיך להביא תוצאות זמן רב לאחר שפרויקט הקידום

   הסתיים.

 

 

פנו אלינו עוד היום ע"מ להעלות את הפניות באתר האינטרנט שלכם.

 

 

אריה גלר - תכל'ס קידום אתרים

 

 

# מילים בקידום אתרים במנועי חיפוש #

לילך כהן
כותבת מאמרים לקידום אתרים
אינטרנט - בניית אתרים
תאריך: 11/5/2011
 


מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - בניית אתרים

לשדרג את האתר שלכם / קרן כהן
במידה ויש לכם אתר אינטרנט פעיל או שאת מתעתדים להקים אתר בזמן הקרוב חשוב מאוד לתכנן את ההקמה בקפידה ולדון באלמנטים השונים בצורה מעמיקה. שימושיות באתר אינטרנט היא אחד התחומים החשובים ביותר וחובה להשקיע
בניית אתר באמצעות מערכות ניהול תוכן. / קרן כהן
אין זה משנה איזה אתר החלטת לבנות, כל האתרים שישנם נתמכים על ידי מערכת ניהול תוכן. בחירת עיצוב אתרים יכולה לעשות על ידי כמה דרכים כמו למשל: גרפיקאי שמתמחה בבנייה מסוג בניית אתר.
בניית אתרים תדמיתיים – לגרום לעסק שלך להצליח / קרן כהן
ישנם ארבעה שלבים עיקריים שהופכים בניית אתר לאתר מצליח והם: התאמת האתר והתאמת מערכת ניהול האתר למנועי החיפוש השונים ובעיקר למנוע החיפוש העיקרי גוגל, עיצוב האתר על ידי טובי מעצבי האתרים, בניית אתר על פי
האם שם האתר שלך מוגן ? / קרן כהן
אם יש לכם אתר אינטרנט בעל שם ייחודי אשר רכשתם מאחת החברות המתמחות ברישום דומיינים חשוב מאוד לזכור לעדכן את הרישום לפני שיפקע התוקף והשם יהיה חשוף להשתלטות מצד גורמים מתחרים. שם אתר חשוף פעמים רבות לר
קידום אתרים במנועי חיפוש – מילים במילים / לילך כהן
כיום, כשיש בערך שני מיליארד אתרי אינטרנט ומספרם הולך ועולה בקצב מסחרר, יהיה מדויק יותר לומר: "אם הם יצליחו למצוא את האתר, אולי הם יכנסו אליו לרגע".
בניית אתר תדמית לעסק / דקל כהן
אתר אינטרנט תדמית לעסק, האם זה כדאי ? למה להשקיע אנרגיות וזמן על אתר והאם זה בסופו של דבר משתלם?
איפיון אתרים בעת פיתוח ייעודי / קרן כהן
תהליך איפיון אתר הוא התהליך הבסיסי עליו מושתת כל אתר באינטרנט ובמיוחד אתרים אשר דורש פיתוחים ייעודיים אשר תפורים ללקוח ( Custom Made ). בעת תהליך איפיון האתר נגדיר את מטרות האתר, ננתח את קהל היעד שלו
מיני אתרים - מה תפקידם ואיך לבנות אותם? / קרן כהן
אין גבול לשינויים והחידושים ברשת האינטרנט. זה התחיל מאתרי תדמית קטנים, המשיך באתרי סחר אלקטרוני שמנהלים מכירות מוצרים אונליין, עבר לפלטפורמות תוכן גולשים באמצעות אתרי בלוגים , משם לבניית רשתות חברתיות
הקמה ובניית אתרי אינטרנט / תומר עזרא
בניית אתר אינטרנט משמש להצגת מידע ראשוני אודות פעילות העסק, מוצרים או שירותים אותם מציע העסק, אופי העסק, היסטוריה של העסק ועוד.
עיצות לבניית אתר אינטרנט טוב / תומר עזרא
המעצבים מציעים ללקוח מספר דוגמאות לבחירה. לפעמים הלקוח בוחר מספר רכיבים מהדוגמאות המוצעות ולאחר מכן מאשר את הדגם הסופי של העיצוב.