כיצד תמכרו מוצרים בשיווק רשתי / ניר חנינה

 

האם גם אתם רוצים לעלות שלב בעסק שיווק רשתי שלכם ? את עצמכם למכונת שיווק מהלכת. לדעת לשווק את המוצרים  שלכם בכל שלב ורגע, גם כאשר אתם ישנים, בטיול... או מבלים

הדרך להיות מוקד העניין עבור מרשתים ומועמדים מתחילה כאן

שיטה בדוקה ומבוססת אשר תיקח אתכם למקום שבו הטלפון שלכם לא יפסיק לצלצל, ותיבת המייל שלכם תתפוצץ מכמות ההודעות הנכנסות.

מרשתים יקרים, אם אתם רוצים למשוך אליכם מועמדים אשר מתאימים להזדמנות העסקית שלכם ולהוטים להתחיל את העסק. אני ממליץ בחום ליישם את השיטות במכתב הזה. כאן תלמדו כיצד לשווק את העסק שלכם, לגייס מועמדים ואף להרוויח כסף תוך כדי התהליך עצמו. נשמע דמיוני... תמשיכו לקרוא.

                                                                                                        שלכם  

                                                                                                        ניר חנינה

     על מנת לשווק את המוצרים שלכם בצורה יעילה אתם חייבים לעשות דבר אחד... להשתמש בהם !

אני מניח ששמעתם את האפליין שלכם אומר לכם את כל הזמן, אך ידידי זו האמת. קודם כל תשתמשו במוצרים שלכם וזאת על מנת שתדעו את הערך שהם מעניקים !

המוצר שלכם הוא מעולה ואני בטוח שיש לו קהל מעריצים אשר נהנה מאוד מהתוצאות שהוא נותן.הבעיה היחידה שלו היא שהוא לא מדבר. על מנת שהמוצר שלכם יעבור ידיים, ז"א יניב לכם רווחים אתם חייבים לדבר בשמו.

להסביר את התועלות שלו בכל רגע שבו יש לכם את ההזדמנות הנכונה לעשות זאת.

ראשית בואו נבין מהי הזדמנות נכונה ,  נניח שאתם מוכרים מוצר טיפוח לעור.  אתם יושבים עם החברה – חבר שלכם ומשוחחים  על היובש באויר ועל כך שהוא מייבש את העור שלכם. – זו הזדמנות נכונה להעלות את קו המוצרים שלכם. ולא באימרה של " יש לי קו מוצרים מעולה, נבדק דרמטוליוגית וכו'" ברמה הכי בסיסית, הרי לחבר- חברה יש יובש בעור ולכם לא ! ז"א שכאן אתם יכולים לומר להם, "אולי תרצו להשתמש במוצרים שאני משתמש בהם, העור שלי לא יבש והוא רך וגמיש במשך רוב שעות היום".

שימו  לב מה קרה כאן- לא התנפלתי במידע אודות החברה, קו המוצרים וכו', פשוט שיתפתי אותם בצורה טבעית בתוצאות אשר אני נהנה מהם יום יום. זיכרו – אנשים לא אוהבים שמוכרים להם – הם אוהבים לקנות !

ברגע שאתם מעניקים להם ערך אשר הם מזהים אותה כתועלת אישית עבורם – אתם סיימתם את תהליך המכירה שלכם, משום שהם מעוניינים במוצר – הם זיהו ערך ! הדרך היחידה שאדם יירכוש מוצר מסויים היא רק כאשר הוא יזהה ערך אשר "מחירו" גבוה יוצר מהמחיר הפיסי של המוצר.

השלב הבא בתהליך שיווק המוצרים שלכם, הוא לגרום ללקוח לשכנוע פנימי, שבו הוא עצמו רוצה את המוצר שלכם. הרי כולכם מכירים את התמונה בא אתם נכנסים לחנות והמוכרן מנסה " למכור" לכם מוצר כזה או אחר. הרי אף אחד מאיתנו לא אוהב שמציקים לו , וכשמדובר ברכישות על אחת כמה וכמה חוק זה תקף ! אך כשר הלקוח שלכם משכנע את עצמו בטיב המוצר ובצורך שלו בו ע"י הערך שהוא מזהה בו. אז ורק אז הוא יהיה לקוח מרוצה אשר תוכלו להפוך אותו ללקוח המתמיד שלכם.

הדרך שבה תוכלו לגרום לכך להתרחש היא ע"י שימוש במוצר והפיכתכם לפרסומת מהלכת למוצרים שלכם.  אנשים יוכלו להבחין בחזות האסטטית שלכם, בריאות תקינה וכו'. כשהם יצטרכו, אתם תהיו הראשונים שהם ייפנו אליהם !

הסוד הוא לא להיות נודניקים אלא פשוט להיות.

בשיווק הרשתי החדש אנו משווקים את המוצרים שלנו באופן תמידי, בינלאומי ונהנים מכל היתרונות שבכך.

לחצו כאן לסרטון אשר ימחיש לכם נקודה זו

 על מנת לשווק את המוצרים שלכם בצורה נכונה באינטרנט

אני ממליץ בחום על הקורס המצ"ב לתחילת התהליך שלכם

לחץ כאן לקורס ראשוני

לחץ כאן לקורס מתקדם

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לך על המנהיגות שאתה מפגין ע"י למידה ושיפור המיומנויות והכישורים שלך. באם אתה מעוניין לשאול אותי שאלה, להתייעץ או לשתף אותי בסיפור הצלחה אתה מוזמן לפנות אלי.

                                    בברכה

                                    ניר  חנינה    

 

          

          המכתב כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ומתייחס לשני המינים באופן שווה

 

 

 

 

ניר חנינה
ניר חנינה מומחה לשיווק רשתי ושיווק אינטרנטי,
ניר חנינה מומחה לשיווק רשתי ושיווק אינטרנטי,
שיווק רשתי ויזמות אינטרנטית
ניר חנינה מומחה לשיווק רשתי ושיווק אינטרנטי,
שרון
054-0000000
קישור לאתר
עסקים - עבודה מהבית
תאריך: 1/12/2010
 


מאמרים נוספים בתחום עסקים - עבודה מהבית

מה זה פירמידה והאם כל פירמידה היא הונאה / אולג מלינובסקי
לא יודעים האם העסק שאתם רוצים להצטרף אליו פירמידה שמטרתה לרמות אתכם ואת החברים שלכם או עסק לגיטימי? פה בקצרה אני מסביר איך יודעים להבדיל.
טיפים למתחילים ולמתעניינים בעסק מהבית ושיווק רשתי / אולג מלינובסקי
רק התחלתם? רוצים להכנס לזה? מה בכלל צריך כדי להצליח בעסק הזה? קבלו 5 טיפים חשובים להצלחה.
הקופסה והחיים שבפנים, והחיים שבחוץ / אולג מלינובסקי
האם חשבתם פעם שיש משהו מעבר? שהחיים שלכם זה מעבר למה שהחברה מכתיבה לכם? בואו לשבור את החוקים של החיים שהחברה מכתיבה לנו ולהתחיל לחיות באמת.
שיווק רשתי למתחילים – חלק א': היסטוריה וחוקים / איריס שביט
מאמר זה הוא הראשון מתוך שלושה מאמרים בנושא שיווק רשתי למתחילים, בהם תלמדו מהו שיווק רשתי, מהי הכנסה פאסיבית, איך להקים עסק מהבית, איך אתם יכולים להרוויח כסף בנוסף למשכורת ומה צריך כדי שהעסק יצליח
עיצובים לילדים / חן קרופניק
לעבוד מהבית, לעסוק במקצוע שאת אוהבת, לפתח קריירה מצליחה, להתפרנס, לגדל שני פעוטות, ועל הדרך גם לתרום לקהילה ולסביבה. כן, זה אפשרי.
ראייה ניהולית / עוזי פלג
ראייה ניהולית (במידה והיא קיימת) היא אותה ראייה שמאפשרת למנהל לראות את מה שאחרים לא תמיד רואים, הראייה הניהולית חייבת לכלול הבנה ויכולת לתת משמעות ולקשר בין הגורמים הבאים: מערכת,מטרה,משמעות וממדים.
סוד ההצלחה בשיווק רשתי / ניר חנינה
הרי עובדתית 95% מהמרשתים עוזבים את התחום בשנתם הראשונה, למה...? ובכן, כנראה שלרדוף אחרי המשפחה ולהציק עמוקות לחברים זו לא השיטה ! הדרך היחידה שתוכלו להצליח בתחום הזה הוא על ידי להיות יותר מעצמכם. אשת
כיצד תמכרו מוצרים בשיווק רשתי / ניר חנינה
ראשית בואו נבין מהי הזדמנות נכונה , נניח שאתם מוכרים מוצר טיפוח לעור. אתם יושבים עם החברה – חבר שלכם ומשוחחים על היובש באויר ועל כך שהוא מייבש את העור שלכם. – זו הזדמנות נכונה להעלות את קו המוצרים
עבודה מהבית כעצמאי או לעבוד מהבית כשכיר ? / מואיז אלוש
שכירים רבים במשק העבודה חושבים שהיו יכולים לעבוד מהבית במקום במקום עבודתם. במקרים נדירים עבודה מהבית נחשבת לגיטימית עבור שכירים. האם עבודה מהבית כעצמאי עדיפה או כדאי לעבוד מהבית כשכיר ?